Artă și blasfemie |
O artă care distruge cugetul românesc.
Cine are acest scop?
Cine are acest scop?
Guvernanții au finanțat cu 400.000 dolari un spectacol LGBT-ist, în timp ce se plâng că nu au bani pentru tablete si laptopuri destinate folosintei scolarizării on-line. Unii ierarhi au adunat fonduri pentru tablete astfel încât guvernul a avut o "rezervă" de finanțare pentru aceste spectacole.
În concluzie, Biserica a sprijinit statul cu bani, ca statul, la rândul său, să poată finanța acțiuni anticreștine.
Progreșiștii pretind că aceasta este arta pe care o caută românii. Oare chiar așa o fi?
Dupa scandalul de la MNAC unde doi asa zisi
artisti imbracati in rochii propavaduiau pe niste ritmuri numai de ei intelese
mesaje de a darama Catedrala Neamului in aplauzele vicepresedintel ui PNL
Raluca Turcan si Ministrului Culturii care la final s-a scuzat ca nu a putut
decat sa le dea 400.000 euro pentru arta lor denigratoare la adresa crediintei
poporului roman, a mai aparut ceva asemanator la Oradea, se pare ca nu este
ceva singular ci o adevarata ofensiva de arta sifilitica asupra romanilor
sponsorizata generos de Ministerul Culturii al Guvernului Orban, care nu
gaseste fonduri pentru cetatenii Romaniei afectati grav de criza sanitara dar
pentru asemenea acte pe care ei le numesc cultura fac rost !!
„Artistul
ca act de resuscitare pentru planeta în derivă” - În fundul gol şi în miros de
cadavru.
Uniunea
Artiștilor Plastici din România, Filiala Oradea a organizat, la sfârşitul
săptămânii trecute, vernisajul unei expoziții de instalaţii. Au expus artişti
locali, dar şi câţiva omologi invitaţi din Cluj şi Timişoara. Până aici, nimic
deosebit...
Locul
faptei
Muzeul
Cetăţii şi al oraşului Oradea a găzduit vineri vernisajul expoziţiei ,,Boche a
bouche - artistul ca act de resuscitare pentru planeta în derivă”. Câteva săli,
câteva exponate interesante. A vorbit cu aplomb şi degajat, în deschiderea
evenimentului, criticul de artă dr. Gabriel Kelemen din Timişoara. Un expozeu
interesant. Apoi Vioara Bara a invitat publicul prezent să urmărească
„performance-ul ” a doi tineri artişti din Timişoara. Lumea se îndreaptă
agale spre încăperea în care urma să se petreacă actul de cultură: trei panouri
de pânză, pe stative, un televizor la care rulau cântece religioase americane,
folie pe jos, câteva găleţi de vopsea, într-una un fel de vopsea lavabilă
roşie. După un panou, cei doi tineri artişti se pregătesc de zor.
Actul
„artistic”
În
spatele panourilor se văd doar gleznele şi tălpile goale ale celor doi tineri.
Se învârt pe loc, freamătă, apoi îşi fac apariţia din spatele panourilor... în
cucul gol! Câteva doamne mai să-şi scape paharele din mâini, o mămică îşi trage
repede fetiţa afară din încăpere. Totuşi, la timp, greul abia acum începe. Cei
doi tineri poartă pe faţă o mască din cele folosite de vopsitorii auto, cu filtre
nazale imense. Agale, în curul gol, traversează încăperea printre spectatori şi
ies afară, în curtea din spate, de unde aduc în braţe un frigider mic, din
soiul celor folosite în hoteluri. În urma lor se degajă un miros de hoit
insuportabil, care îmbâcseşte încăperea în câteva secunde. Unul dintre tineri
se aşază pe o găleată întoarsă cu fundul în sus şi începe să toarne cu palmele
făcute căuş, vopseaua roşie ca sângele într-un lighean. Celălalt, aşază
televizorul pe frigiderul împuţit şi scoate apoi bucăţi de carne sângerânde
dintr-un sac, le freacă tacticos cu o perie de sârmă, le aruncă în lighean.
Deschide frigiderul larg, unde zac bucăţi de carne, negre, în putrefacţie.
Duhoarea de cadavru alungă rapid mulţi spectatori. Cei doi încep să desfacă carnea
putrezită de pe oase şi o depun în lighean, oasele le aruncă grămadă, în faţa
lor. La un moment dat, unul dintre tineri începe să urineze în lighean, apoi se
năclăiesc din cap până în picoare unul pe celălalt cu chestia din găleată!
Concluzia?
Dacă nu aş fi fost martor ocular la acest „act
artistic”, cu greu aş fi crezut că aşa ceva s-a petrecut în realitate, sub
acoperirea unui vernisaj patronat de o organizaţie serioasă. Am rezistat exact
atât cât am relatat, apoi am plecat, întrebându-mă dacă astfel de momente chiar
reprezintă un act artistic sau nu mă pricep eu defel. Chiar orice poate fi
botezată artă? Unde se sfârşeşte obscenitatea şi unde începe actul creator?
Unde se regăseşte extravaganţa creatoare şi mesajul întipărit pe retină - în
fluidele dezgustătoare transformate în veşmânt de cei doi tineri? Asta înseamnă „Artistul ca act de
resuscitare pentru planeta în derivă”?
Concluzia
vă rog să o trageţi singuri...
Sunt Vremurile de pe Urmă!
RăspundețiȘtergereDintotdeauna au fost vremurile de pe urma,numai Bunul Dumnezeu știe cât va îngădui
RăspundețiȘtergere