joi, 27 iulie 2017

Judecătorul Cristi Dănileţ din Cluj, în slujba cui?


Homosexualii şi susţinătorii lor atacă cu neruşinare familia creştină printr-un magistrat din Cluj. 
Cristi Dănileţ o persoană controversată din România, 
implicată în propaganda gay.

Cristi Dănileţ - magistratul care face propagandă homosexuală
Un magistrat din Cluj consideră că viaţa românilor este reprezentată în tribunale. Astfel judecătorul Cristi Dănileţ spune că în România familiile româneşti nu fac cinste ţării. Fiind un apostol al sodomiei (homosexualităţii), acest magistrat susţine că expresia de „familie creştină” nu face cinste României. Se bazează pe studii făcute de el şi pe diferite cazuri din practica juridică. Magistratul nu vrea să înţeleagă că practica din tribunal nu reprezintă familia creştină şi se înverşunează susţinând inepţii şoroşiste care nu fac altceva decât să submineze neamul românesc.

Acest magistrat este un apropiat al fostului Ministru al Justiţiei MonicaMacovei, care şi ea este una dintre susţinătoarele ideologiilor lui George Şoroş în România.

În concluzie, susţinătorii homosexualităţii din România, lovesc din nou cu neruşinare în nucleul neamului românesc, care este familia.

Detalii vezi aici:


4 comentarii:

  1. „Părintele Paisie Aghioritul e plecat să cumpere țigări!”
    „Unii oameni îmi spun că sunt indignați de faptul că există multe lucruri greșite în biserică. Atunci eu le spun să întrebe o muscă: „Sunt flori în apropiere?”, iar ea le va răspunde: „Nu ştiu dacă sunt flori, dar acolo în mormanul acela de gunoi poţi găsi toată mizeria pe care o vrei”. Şi va începe să îţi înşiruiască toate locurile murdare pe unde a fost. Dar dacă întrebi o albină: „Ai văzut vreun coș de gunoi prin zonă?”, ea îţi va răspunde: „Coş de gunoi? Nu, n-am văzut nici unul, pe aici e plin de flori parfumate”. Şi va începe să îţi înșiruiască toate florile din grădină sau de pe pajişte. Vedeţi voi, musca nu ştie decât unde este mizeria, în timp ce albina ştie unde se găsesc irişii sau zambilele.

    Iar eu am realizat că unii oameni sunt asemenea muștelor, iar alții asemeni albinelor. Cei care se aseamănă cu muștele găsesc răul în orice și sunt preocupați de el. Aceștia nu văd binele din jurul lor. Dar cei ce se aseamănă cu albinele nu văd decât bine oriunde s-ar uita. Oamenii limitați gândesc și privesc totul într-o manieră greșită, în timp ce aceia care au gânduri pozitive, orice ar vedea, orice li s-ar spune, vor gândi într-o manieră optimistă.
    Odată, un student a venit la chilia mea și a bătut la ușă. Deși aveam de citit un teanc de scrisori, m-am decis să merg să văd ce vrea.

    ‒ Ce doreşti fiule? l-am întrebat.

    ‒ Aici este chilia părintelui Paisie? Vreau să îl văd pe părinte.

    ‒ Da, aici este, dar părintele nu e, a plecat să cumpere ţigări, i-am spus eu.

    ‒ Înseamnă că s-a dus ca să ajute pe cineva, a spus acesta cu un gând bun.

    ‒ Nu, a mers să le ia pentru el, am spus eu. Le-a terminat pe toate şi tânjea după o ţigară. Pe mine m-a lăsat aici singur şi nu ştiu când se întoarce. Dacă mai durează mult, am să plec.

    Ochii umeziţi ai studentului i-au trădat emoţiile şi a spus din nou cu un gând bun:

    ‒ Îl tulburăm pe părintele Paisie.

    L-am întrebat:

    ‒ De ce vrei să îl vezi?

    ‒ Vreau doar binecuvântarea lui, mi-a răspuns.

    ‒ Ce binecuvântare vrei de la el, naivule! E ţicnit, îl cunosc bine. Nu are pic de har. Nu-ți mai pierde timpul așteptându-l să se întoarcă. Va fi morocănos, s-ar putea chiar să fie beat, căci mai are și viciul acesta.

    Cu toate astea, tânărul a rămas optimist. Într-un final i-am spus:

    ‒ Am să îl mai aştept şi eu puţin, ce vrei să îi transmit?

    ‒ Vreau să îi dau o scrisoare, a spus, dar îl aştept ca să îmi dea şi binecuvântarea.

    Vedeţi? Oricât de multe lucruri rele i-aș fi spus, le-a privit pe toate cu ochi buni. Când i-am spus despre țigări, ochii i s-au umezit. „Cine ştie”, a gândit el, „probabil s-a dus ca să ajute pe cineva”. Alţii sunt educaţi, citesc mult, dar cu toate acestea nu gândesc precum tânărul acela! Odată ce îl contraziceai, el crea imediat o altă idee și ajungea la o concluzie chiar mai bună decât prima. Am fost uimit de această capacitate a lui! A fost prima oară când am văzut așa ceva!”
    Sfântul Cuvios Paisie Aghioritul Cuvinte duhovniceşti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca Nitulescu28 iulie 2017 la 00:39

      Da, asa este. Din pacate acest magistrat vede doar ce este in gunoi.

      Ștergere
  2. Mihaela Gavra (Cluj-Napoca)28 iulie 2017 la 00:28

    Justitia din Romania a luat-o razna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Această bestie cu chip uman a ajuns judecător? Halal justiție!

    RăspundețiȘtergere

Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.