sâmbătă, 16 octombrie 2021

Raed Arafat fuge din fața întrebărilor publice. Senatoarea Rodica Boancă a fost scoasă pe "silențios" la emisiunea unde era Arafat.

Ce are de ascuns Arafat?

 
Ieri, în cadrul unei emisiuni TV, un senator al României a vrut să adreseze câteva întrebări în direct secretarului de stat, Raed Arafat. Uimirea cea mare a fost că regia emisiunii, Sinteza Zilei, a închis microfonul senatoarei Rodica Boancă (AUR) pentru a nu il deranja cu întrebări pe domnul Arafat. 

De ce au făcut aceasta? Ce are de ascuns secretarul de stat al României?

Prezentăm mai jos mărturia senatoarei Rodica Boancă:


În seara aceasta am luat decizia să ies din emisiunea "Sinteza zilei",  unde fusesem invitată prin Skype, deoarece pe durata monologului lui Raed Arafat, invitat de onoare, nu am putut să îi adresez nicio întrebare secretarului de stat. 

Practic, cât timp a vorbit Arafat poezia lui eu am avut microfonul tăiat, mai ales că, cerusem moderatorului, în mod respectuos, să îi adresez o întrebare șefului DSU, în calitate de Senator, Arafat - numit politic, fiind obligat să răspundă.

 În schimb, am fost umilită, nici măcar nu am fost anunțată că am microfonul anulat, de asta dându-mi seama în momentul în care am vrut să pun întrebări și am constatat că nu mă auzeau. 

 Timp de o oră și jumătate am stat pe un scaun și am intervenit nici 2 minute, mă scuzați, dar asemenea formate sunt pentru oamenii care nu prea au ce spune, ceea ce nu este cazul meu. 

Eu, în calitate de Senator, nu sunt angajata televiziunilor. Eu sacrific timpul meu, al familiei mele, să particip la asemenea emisiuni pentru a transmite un mesaj oamenilor de acasă, dar asta nu înseamnă că voi permite cuiva să mă umilească, indiferent de cine este moderatorul. 

Cine vrea să știe activitatea mea parlamentară are site-ul Senatului și pagina mea oficială, iar participarea la emisiuni nu este scopul meu în viață. 

Dacă mă invitați, atunci respectați-mă, așa este firesc, dacă nu o faceți, atunci orice colaborare devine imposibilă!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.