Frati crestini,
Este dureros ca episcopi ce ar
trebui sa fie icoana, aparatori al credintei ortodoxe sa spuna erezii.
Ne rugam pentru sufletul acestui episcop, ca Dumnezeu sa il lumineze, sa
paraseasca ereziile si sa revina in Biserica lui Hristos, pentru ca el,
prin declaratiile lui se pune pe sine înafara Bisericii (in potenta) dar
nu si in actualitate (in mod normal ar fi fost caterisit de mult- spre
mantuirea sufeltului lui)
preot Matei Vulcanescu
Intervenția
Mitropolitului Serafim de Pireu în Sinodul Permanent al Bisericii
Ortodoxe a Eladei in problema declarațiilor de la întrunirea
“Consiliului Mondial al Bisericilor” de la Busan (noiembrie 2013) unde
se referă în mod expres la declarațiile eretice ale Mitropolitului Nifon
al Târgoviștei:
Preafericite Părinte
Arhiepiscop al Atenei şi al întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte
al Sfântului Sinod,
Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei,
Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon,
Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin
cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul
Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea
Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este
și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este
urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați
in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad
sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității.
Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se
alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor”
pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum
ar fi “valorile familiei creștine”.
Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în
Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte:
“Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa
una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în
puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B:
«Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et
plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata».
Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas,
acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă.
Cel mai mic frate in Hristos,
+ Serafim
Mitropolitul Pireului
fragment din Scrisoarea Oficiala către Sfântul Sinod al Bisericii
Greciei,
originalul îl puteţi prelua de la pagina oficială a Mitropoliei
Pireului: imp.gr sau aktines
traducere de preot Matei Vulcanescu, OrthodoxiaCatholica
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului
Nifon, al Târgoviștei
28 martie 2014 18 Comments
Intervenția Mitropolitului Serafim de Pireu în Sinodul Permanent al
Bisericii Ortodoxe a Eladei în problema declarațiilor de la întrunirea
“Consiliului Mondial al Bisericilor” de la Busan (noiembrie 2013) unde
se referă în mod expres la declarațiile eretice ale Mitropolitului Nifon
al Târgoviștei.
IPS Serafim de PireuPreafericite Părinte Arhiepiscop al Atenei şi al
întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte al Sfântului Sinod,
Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei,
Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon,
Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin
cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul
Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea
Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este
și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este
urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați
in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad
sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității.
Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se
alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor”
pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum
ar fi “valorile familiei creștine”.
Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în
Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte:
“Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa
una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în
puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B:
«Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et
plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata».
Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas,
acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă.
Cel mai mic frate in Hristos,
+ Serafim
Mitropolitul Pireului
fragment din Scrisoarea Oficiala către Sfântul Sinod al Bisericii
Greciei,
originalul îl puteţi prelua de la pagina oficială a Mitropoliei
Pireului: imp.gr sau aktines
traducere de preot Matei Vulcanescu, OrthodoxiaCatholica
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Preafericite Părinte
Arhiepiscop al Atenei şi al întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte
al Sfântului Sinod,
Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei,
Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon,
Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin
cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul
Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea
Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este
și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este
urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați
in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad
sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității.
Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se
alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor”
pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum
ar fi “valorile familiei creștine”.
Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în
Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte:
“Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa
una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în
puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B:
«Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et
plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata».
Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas,
acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă.
Cel mai mic frate in Hristos,
+ Serafim
Mitropolitul Pireului
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Preafericite Părinte
Arhiepiscop al Atenei şi al întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte
al Sfântului Sinod,
Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei,
Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon,
Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin
cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul
Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea
Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este
și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este
urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați
in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad
sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității.
Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se
alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor”
pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum
ar fi “valorile familiei creștine”.
Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în
Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte:
“Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa
una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în
puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B:
«Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et
plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata».
Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas,
acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă.
Cel mai mic frate in Hristos,
+ Serafim
Mitropolitul Pireului
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.