marți, 5 mai 2015

MIRACOL: Icoana părintelui Arsenie Boca lăcrimează VIDEO


Miracol într-un sat din Vaslui, unde un credincios a adus icoana părintelui Arsenie Boca de la Prislop. Icoana lăcrimează de zile întregi, iar sutele de oameni care vin să se închine spun că se află în faţa unei minuni şi se roagă să fie un semn bun, potrivit România TV.


http://mediav1.rtv.net/image/201505/full/icoana_arsenie_boca_lacrimeaza_93930400.jpg
Icoana a ajuns în judeţul Vaslui adusă de un localnic care a cumpărat-o de la Mănăstirea Prislop. A pus-o la troiţa de lângă casă de ziua lui. În dimineaţa urmatoare, rudele au facut incredibila descoperire şi au căzut în genunchi.


"M-am închinat şi când am ajuns eu plangea pana aici, si cat am mai stat eu iaca s-a dus pana în barbă. Asta e o aratare, ori război, ori foamete, s-a înrăit lumea, nu mai ţine cont lumea de mama, de tată, copiii bat părinţii", a declarat o săteancă.

Sute de oameni s-au închinat până acum la icoana părintelui Arsenie Boca.





sursa: romaniatv.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.