vineri, 14 februarie 2020

Iubirea adevărată o trăieşti în inimă, în timp ce iubirea falsă o trăieşti de Valentine Day. Dar nu uita că iubirea falsă nu e iubire, ci înşelare...



Nu vreau să îţi vorbesc despre Valentine Day sau Dragobete, vreau să îţi vorbesc despre iubire. De ce? Deoarece nu mă pricep încă, la afaceri. Dacă stăpâneam domeniul administrării afacerilor, obţineam un profit de peste şapte mii de lei din accesările pe care le-am înregistrat pe blog în ultima perioadă. Azi, în schimb, am scris cuvinte de iubire!

Ce-i drept este că dacă nu aş fi simţit iubirea şi nu m-aş fi întors la ea de fiecare dată când sunt ostenit şi rănit, sau descurajat, toată înţelepciunea mea, toate cunoştinţele, realizările ori spectacolul creat ar fi fost în zadar. Vorbe de iubire şi fapte de iubire nu sunt sinonime.

Ei bine, ceea ce vreau ca tu să ştii este faptul că niciunul dintre noi nu e mai frumos sau mai deştept decât celălalt. Ci toţi suntem egali. Singura diferenţă este că eu sunt preocupat de oameni, în general, şi de starea lor de bine. Iar asta mă împlineşte negreşit. Cele pe care le citeşti sunt propriile cuvinte de iubire sau o declaraţie de iubire.

Aşa cum scriam în articolul trecut, unul este doctor şi serveşte acelora care au nevoie de intervenţii pe corpul fizic! Alta este învăţătoare, prin mâinile ei trecând generaţii de copii de-a lungul vieţii!

Cuvinte de iubire şi sinceritatea

 

Dacă m-ai pune să operez o persoană aş leşina instantaneu iar dacă aş fi nevoit să lucrez cu cei mici m-aş muta pe vârful Muntelui Everest! Cu toate astea, iubesc copiii şi pe toţi oamenii.

Dacă m-ai întreba cât fac 5 x 7, te-aş privi lung, părăsind îndată camera. De aceea, vreau să ştii că niciunul nu este mai înţelept decât altul, ci toţi suntem egali. Deocamdată eu fac asta, deoarece asta mă mulţumeşte! Este menirea şi alegerea mea. Dacă ai nevoie de mine sunt aici, dacă nu ai nevoie de mine te voi aştepta până când vei aveaTe iubesc!

Pentru ce ai tresărit aşa? Te temi de această afirmaţie sau ţi se pare neobişnuită? Eşti prea supărat pe viaţă în general? Ţi s-au întâmplat multe de-a lungul anilor, sunt convins. Spre mirarea ta eu am curajul să o spun din nou:
Salut! Sunt Alberto, Te iubesc! Pot să ţi-o spun şi live dacă vrei! Vezi tu, de acolo vine înţelepciunea. Înţelepciunea mă însoţeşte pentru că te iubesc.

Pe când aveam numai şapte ani m-am îndrăgostit de o fată care era cu mine în clasă. De fapt, m-am îndrăgostit de trei, una dintre ele fiind chiar învăţătoarea mea. Însă, dacă cineva mi-ar fi pus la dispoziţie posibilitatea de a alege, aş fi ales-o pe prima! Desigur că fata nu a aflat vreodată ce am simţit pentru ea. Multă vreme nici eu nu am înţeles nimic din mine. Tot ce ştiu este că i-aş fi şoptit cuvinte de iubire şapte zile din şapte.

Cuvinte de iubire, vise, amintiri

 

Îmi amintesc că în fiecare zi de vineri, după ce ieşeam de la şcoală, mă întristam groaznic, ştiind că în următoarele două zile nu voi putea să o văd. În unele zile eram mai melancolic decât o adolescentă la pubertate crede-mă. Nici în prezenţa ei nu mă simţeam prea confortabil. Inima, îmi pulsa ca şi cum ar fi vrut să iasă afară. Mă roşeam la faţă iar sângele îl simţeam până în unghii! În fond ea era singura persoană care mă făcea să mă simt prost fără să îmi facă ceva. Abia dacă schimbam două, trei cuvinte pe săptămână însă ochii nu mi se dezlipeau de ea. Îmi era dor de ea şi când stătea cu mine în bancă. Avea o amică cu care îmi petreceam două ore zilnic, doar ca să îmi povestească de fata pe care o iubeam. O iubeam! Însă, vezi tu, la vârsta de aproape şapte ani m-am îndoit prima dată de iubire! Apoi a urmat căderea, iar cuvinte de iubire s-au transformat în lacrimi de iubire într-o secundă.

Şi totuşi îmi plăcea că iubesc. Nopţile erau fascinante când mă gândeam la ea, îmi imaginam orice. Eram liber să o fac. Iar atunci când părinţii mă pedepseau trimiţându-mă la culcare, zâmbeam mulţumit şi plecam în grabă, aveam tot ceea ce aveam nevoie în interiorul meu. Aşadar dulciurile, programele televizate, jucăriile sau orele pierdute pe afară nu mai erau o prioritate pentru mine. Mintea mea avea totul deja, iubirea!

Spre nefericirea mea, povestea s-a încheiat fără să înceapă vreodată cu adevărat. Întreaga MINUNE, s-a petrecut în mintea mea! Apoi mi-au trebuit trei ani ca să îmi revin şi nici acum nu am făcut-o în totalitate. Însă nu regret nicio zi, minut, secundă sau sutime de secundă de iubire.

Cuvinte de iubire, cuget, regret

 

Acum aş vrea să îţi imaginezi că te afli pe Marte. Ca printr-un miracol ai supravieţuit şi nu ai mai întâlnit un om ori vreo altă fiinţă, de mai bine de trei ani, de când ai rămas blocat definitiv acolo! Imaginează-ţi cerul întunecat ce se apasă peste tine, nisipul roşu ce îţi tăbăceşte pielea tălpilor şi a mâinilor ori praful ce-ţi usucă gâtul. Imaginează-ţi setea, suferinţele, dorul care te-a cuprins, visele pe care le ai! Singurătatea! Imaginează-ţi teama ce te încolăceşte, iar, tot ce vrei să faci acum este să îţi pierzi cunoştinţa! Totuşi, aşa ceva nu este posibil şi te îneci în lipsa de iubire!

Au trecut şapte ani, timp în care speranţa şi luciditatea au renunţat să te mai urmeze! Nu te mai recunoşti! De fapt, acesta eşti tu, iar ceva te împiedică să îţi mai aminteşti de tine, de cel care erai înainte să te pierzi aici. Totuşi după şapte ani, întâlneşti un om. Este sărmanul ce dormea odată pe trotuarul din drumul tău de fiecare zi. Este, acela pe care l-ai ignorat jumătate de viaţă, pe motiv că te-ai născut avantajat în comparaţie cu el.

Nu-i aşa că acum l-ai îmbrăţişa şi nu l-ai mai lăsa să plece de la tine? Nu-i aşa că, acum l-ai întreba cum îl cheamă, i-ai prezenta locurile, i-ai povesti peripeţiile tale şi l-ai întreba dacă sunt fericiţi cei care au rămas pe pământ, dacă se apreciază sau dacă se iubesc? A primi cuvinte de iubire constă în a dărui cuvinte de iubire cât trăieşti. Oare e obligatoriu să ne pierdem ca să ne găsim?

Iubiţilor, oricine poate să condamne sau să dispreţuiască, totuşi nu oricine poate să iubească. Aceasta este puterea. Oricine poate să trăiască cu un venit de 3000 de euro lunar, poate locui într-o casă cu etaj ori poate să conducă un autovehicul de lux. Şi totuşi nu oricine poate să trăiască fără ele. Aceasta este puterea.

Toţi avem nevoie de iubire, dar puţini o recunosc. Prima simptomă a unui om lipsit de iubire dar care are nevoie de iubire se manifestă chiar prin negarea acestui lucru; tipul de comportament descris poate fi asociat cu simptomele unui diagnosticat cu schizofrenie paranoidă. Dar pentru lipsa de iubire nu solicită nimeni tratament.

Un comentariu:

  1. Valentine's Day este o alt[ tehnică de manipulare a maselor, de spălare a creierelor.

    RăspundețiȘtergere

Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.