miercuri, 23 noiembrie 2016

Sinodul din Creta şi rolul său în contextul globalismului religios. Adoptarea lui de către Bisericile Locale duce la formarea conştiinţelor religioase sincretiste pentru viitoarele generaţii.



ieromonah Eftimie Mitra
Prin sinodul din Creta se încearcă dezbinarea neamului românesc şi o falsă raportare faţă de învăţătura Bisericii Ortodoxe.

Părintele Eftimie Mitra oferă un răspuns celor care ne îndeamnă la compromisuri şi minciună. Reeducarea următoarelor generaţii în consensul globalist naşte un „nou” ortodox al secolului XXI, rupt de adevărata învăţătură a Bisericii Ortodoxe, care va înlocui Soboarele Sfinţilor Părinţi cu hotărâri ale ierarhilor ecumenişti.

    După cum s-a dovedit destul de clar, sinodul din Creta este primul sinod care deschide porţi largi spre erezia ecumenistă. Ecumenismul, fiind produsul în plan religios al globalismului, nu are cum să fie benefic unităţii vreunui neam, deci nici al neamului românesc. Părinţii Iustin Pârvu, Arsenie Papacioc, Cleopa Ilie, Adrian Făgeţeanu, Gheorghe Calciu Dumitreasa, Dumitru Stăniloae şi alţi mari duhovnici ai neamului nostru, au fost o stavilă de neclintit în faţa acestui ecumenism distrugător de credinţă şi neam.

    Unii adepţi ai sinodului din Creta susţin că trebuie să fim uniţi în convingerile ecumeniste pentru a ne păstra unitatea naţională, ceea ce este un fals, o minciună, o diversiune prin care aceştia încearcă să ne păcălească să acceptăm compromisul pe care ei înşişi deja l-au acceptat. Mai dureros este când vedem că aceşti propovăduitori ai compromisului se folosesc de imaginea pe care şi-au creat-o stând în preajma marilor duhovnici ai neamului nostru, unii tocmai în preajma părintelui Iustin Pârvu. Ştim cu toţii care este atitudinea părintelui Iustin faţă de ecumenism şi globalism, faţă de compromis şi trădare, etc., indiferent sub ce formă ar fi acestea. Vedem în vieţile Sfinţilor Mucenici care a fost atitudinea lor faţă de minciună şi erezie, faţă de cei care încercau sub diferite forme dezbinarea neamului şi a Bisericii. Vedem în vieţile Sfinţilor din închisorile comuniste care a fost atitudinea lor când li s-a pus în vedere să accepte compromisul. Aceştia sunt reperele noastre, ei ne sunt călăuze vii pe care conştiinţa ne îndeamnă să le urmăm.

    Sinodul din Creta ne oferă o altă formă a ortodoxiei şi, implicit, o altă raportare faţă de valorile autentice ale neamului românesc. Dacă îl vom accepta, generaţiile viitoare se vor raporta la sinodul din Creta ca la un organ oficial al Bisericii Ortodoxe, fără să ţină seama de Soboarele autentice. În felul acesta ne vom despărţi de adevăratele valori naţionale şi de adevăratele învăţături ale ortodoxiei, iar urmaşii noştri vor adopta noile ideologii globaliste pe care le vor considera ca fiind adevărate. Astfel se va naşte noul român, rupt de valorile sale autentice, şi noul ortodox, rupt de învăţătura autentică a Sfinţilor Părinţi şi a Soboarelor Ecumenice. „Noul” ortodox al veacului XXI, mult diferit de învăţătura Bisericii Ortodoxe, este produsul unei false educaţii religioase oferite de şcolile teologice şi instituţii bisericeşti supuse sistemului lumesc cu tendinţe globaliste. Generaţiile tinere, cărora deja li s-a prezentat o falsă ortodoxie, vor vedea în sinodul din Creta o sursă de referinţă ce va înlocui Soboarele Ecumenice autentice pe care le vor considera învechite, fundamentaliste, înapoiate etc. Această schimbare în gândire se urmăreşte de către cei care vor să ne convingă să asimilăm sinodul din Creta.

    A spune că trebuie să acceptăm erezia (prin îndepărtarea de adevăratele valori ale neamului nostru şi de adevărata ortodoxie, de dragul acceptării „valorilor” oferite de Noua Ordine Mondială, doar pentru că aşa se impune politic), este o trădare ruşinoasă a tot ce poate fi românesc şi ortodox. Totodată este şi o batjocură umilitoare la adresa sfinţilor şi martirilor neamului şi ai Bisericii pe care îi avem în sinaxare.  Când vorbim despre sinaxare trebuie să fim conştienţi că aici sunt incluşi şi cei din secolul trecut care au suferit în închisorile comuniste. Pentru ce au murit aceştia? Pentru ce au suferit ei? Pentru ce s-au jertfit? Pentru ca noi azi să ne lepădăm de neam şi Biserică folosind slogane manipulatoare: „Dacă vom mărturisii adevărul, puternicii zilei ne vor desfiinţa” sau „De semnăturile din Creta depindea unitatea politică a României” sau „Dacă vom spune adevărul ne vom scinda” etc.? Cu ce ne deosebim de manipulatorii din perioada comunistă când noi spunem în faţa oamenilor că sinodul din Creta este bun doar de dragul de a nu ne face duşmani pe cei ce vor să ne distrugă neamul şi Biserica? Nu suntem prin aceasta trădători?

    Nu acesta este exemplul oferit de înaintaşii noştri. Sfinţii din închisorile comuniste au mers la jertfă, nu la compromis. Părintele Iustin Pârvu a condamnat semnarea documentelor compromiţătoare de la Balamand, Sandezie, Ravena, Busan etc., nu le-a ignorat găsind pretexte puerile, aşa cum se încearcă azi de către agenţii globalismului, cu sau fără sutană.

    Iată cum, cei ce încearcă să ne convingă să abandonăm lupta de mărturisire a adevărului despre acest pseudosinod, ne îndeamnă implicit să renunţăm la valorile autentice ale neamului şi la adevărata învăţătură ortodoxă. Prin ascunderea acestor adevăruri, nu facem altceva decât să-i minţim pe urmaşii noştri, oferindu-le valori false ale neamului şi ale ortodoxiei. Prin aceasta îi unim cu demonicul globalism despărţindu-i de Adevăr.

    Important este să fim conştienţi că unindu-ne cu ecumenismul şi globalismul, ne despărţim de adevăratele valori autentice româneşti şi de adevărata învăţătură de credinţă a Părinţilor noştri. Fiecare alege ce îi spune conştiinţa, fiecare mărturiseşte ce simte, sau ce i se impune...

Ieromonah Eftimie Mitra




Un comentariu:

  1. Dacă părintele Amfilohie Brânză se raportează ”geopolitic” la viața Bisericii, îndemnând la trădarea Ortodoxiei prin lașitate și lipsa mărturisirii, prin acuze de filorusism și alte trăznăi inventate, iată că părintele Eftimie Mitra arată că noi suntem ACUM în fața unei mari alegeri: apărarea credinței moșilor și strămoșilor noștri sau trădarea ei din proeuropenism și închinare în fața globalismului.
    ACUM se dă bătălia pentru sufletele noastre. Iar cei care le pot apăra cel mai bine suntem NOI ÎNȘINE, refuzând blasfemiile cretane la adresa lui Hristos Însuși și a Bisericii Lui, Sfânta noastră Ortodoxie.
    Cu frățească dragoste, pr. Ciprian Staicu.

    RăspundețiȘtergere

Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.